Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Project Manager

Miejsce pracy: Skawina, Sucha Beskidzka

Praca dla klientów Adecco w dwóch lokalizacjach Skawina oraz Sucha Beskidzka. Projekty z branży spożywczej dotyczące produkcji i pakowania ciastek oraz w branży inżynieryjnej dotyczące usług montażowych. 

Zadania:

Planowanie projektów:

  • Określanie ich zakresu.
  • Tworzenie planów działania.
  • Określanie zakresu projektów współpracując z zespołem dedykowanym dla Projektu.
  • Tworzenie szczegółowych planów działania określających działania i ich sekwencję niezbędnych do pomyślnego zakończenia projektów.
  • Opracowywanie harmonogramu zakończenia projektu.
  • Tworzenie Matrycy Ryzyka.

Zarządzanie zespołem projektowym:

  • W porozumieniu z zespołem OnSite rekrutowanie, przeprowadzanie wywiadów, wybieranie personelu posiadającego odpowiednie umiejętności w zakresie działań związanych z projektem.
  • Zarządzanie zespołem projektowym zgodnie z ustalonymi zasadami i praktykami.
  • Zarządzanie zmianami zespołu, gdy to konieczne.

Wdrażanie i zarządzanie projektem

  • Realizowanie projektu zgodnie z jego zasadami.
  • Osiąganie wszystkich wymaganych KPIs dla projektu.
  • Monitorowanie postępu projektu.
  • Tworzenie harmonogramu komunikacji w celu uaktualnienia interesariuszy włączając w to odpowiednich ludzi.

Kontrolowanie projektów:

  • Administrowanie i raportowanie systemem informatycznym dla Projektu.
  • Wykorzystywanie systemów IT w celu śledzenia postępów.
  • Komunikowanie zespołowi i przełożonemu postępów związanych z projektem i jego statusu.
  • Ocenienie projektu.
  • Zapewnianie terminowości realizacji projektu zważając na budżet oraz wymagany poziom jakości.
  • Zapewnianie, żeby wszystkie ustalone KPI oraz rekomendowane zmiany były wdrażane w celu osiągnięcia KPI jeżeli zajdzie ryzyko ich nieosiągnięcia.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • 3-5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami w ogólnym sektorze, preferowany produkcyjno-logistyczny.
  • Wiedza o procesach operacyjnych, założeniach i narzędziach.
  • Znajomość pakietu MS Office szczególnie Ms Word i MS PowerPoint.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Samochód służbowy.
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.


Numer referencyjny: PM/09/2018/ARC
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi