Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Project Manager
Miejsce pracy: Skawina, Sucha Beskidzka
Praca dla klientów Adecco w dwóch lokalizacjach Skawina oraz Sucha Beskidzka. Projekty z branży spożywczej dotyczące produkcji i pakowania ciastek oraz w branży inżynieryjnej dotyczące usług montażowych.
Zadania:
Planowanie projektów:
- Określanie ich zakresu.
- Tworzenie planów działania.
- Określanie zakresu projektów współpracując z zespołem dedykowanym dla Projektu.
- Tworzenie szczegółowych planów działania określających działania i ich sekwencję niezbędnych do pomyślnego zakończenia projektów.
- Opracowywanie harmonogramu zakończenia projektu.
- Tworzenie Matrycy Ryzyka.
Zarządzanie zespołem projektowym:
- W porozumieniu z zespołem OnSite rekrutowanie, przeprowadzanie wywiadów, wybieranie personelu posiadającego odpowiednie umiejętności w zakresie działań związanych z projektem.
- Zarządzanie zespołem projektowym zgodnie z ustalonymi zasadami i praktykami.
- Zarządzanie zmianami zespołu, gdy to konieczne.
Wdrażanie i zarządzanie projektem
- Realizowanie projektu zgodnie z jego zasadami.
- Osiąganie wszystkich wymaganych KPIs dla projektu.
- Monitorowanie postępu projektu.
- Tworzenie harmonogramu komunikacji w celu uaktualnienia interesariuszy włączając w to odpowiednich ludzi.
Kontrolowanie projektów:
- Administrowanie i raportowanie systemem informatycznym dla Projektu.
- Wykorzystywanie systemów IT w celu śledzenia postępów.
- Komunikowanie zespołowi i przełożonemu postępów związanych z projektem i jego statusu.
- Ocenienie projektu.
- Zapewnianie terminowości realizacji projektu zważając na budżet oraz wymagany poziom jakości.
- Zapewnianie, żeby wszystkie ustalone KPI oraz rekomendowane zmiany były wdrażane w celu osiągnięcia KPI jeżeli zajdzie ryzyko ich nieosiągnięcia.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- 3-5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami w ogólnym sektorze, preferowany produkcyjno-logistyczny.
- Wiedza o procesach operacyjnych, założeniach i narzędziach.
- Znajomość pakietu MS Office szczególnie Ms Word i MS PowerPoint.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Samochód służbowy.
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Numer referencyjny: PM/09/2018/ARC
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.