Miejsce pracy: Łódź
Zadania / obowiązki:
- zarządzanie projektami w branżach AGD lub elektro lub automotive
- koordynacja realizacji zmian inżynieryjnych
- koordynacja lokalna projektów
- wykonywanie wstępnych kalkulacji ofertowych w odpowiedzi na zapytania klientów
- nadzór nad próbami nowych narzędzi i urządzeń w siedzibach dostawców oraz wewnętrznie w firmie
- ścisła współpraca z centralnym działem sprzedaży oraz Project Management w zakresie ustalania zmian cen wyrobów na etapie kwotacji projektu oraz dla produkcji seryjnej
- aktywna współpraca w realizacji projektów procesu ciągłego doskonalenia
- prowadzenie dokumentacji projektowej
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- zaawansowana znajomość języka angielskiego
- gotowość do wyjazdów służbowych, dyspozycyjność
- wykształcenie o profilu technicznym
- prawo jazdy kategorii B
- obsługa programów MS Office, Microsoft Project
- mile widziane: znajomość programu SAP i CAD
- samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole
Firma oferuje:
- współpracę na szczeblu międzynarodowym
- możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych (w tym szkolenia językowe)
- pracę w miłej atmosferze i nastawienie na współpracę w naszym zespole
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pakiet benefitów: kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, świadczenia z ZFŚS, premię świąteczną