Diebold Nixdorf jest jednym ze światowych liderów w dostarczaniu usług i technologii płatności dla banków i firm handlowych. Firma Diebold Nixdorf zatrudnia około 25 000 pracowników i jest obecna w ponad 130 krajach. W sumie na bazę zainstalowanych urządzeń Diebold Nixdorf składają się ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych, obsługujących ponad 25 języków.
W Polsce Diebold Nixdorf prowadzi swoją działalność od 1990 roku. Główne biuro znajduje się w Warszawie, oddziały regionalne zlokalizowane są w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie.
W Polsce Diebold Nixdorf prowadzi swoją działalność od 1990 roku. Główne biuro znajduje się w Warszawie, oddziały regionalne zlokalizowane są w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie.
Obecnie do działu Serwisu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Project Manager w dziale Serwis Retail
Miejsce pracy: WarszawaDo zadań wybranego kandydata będzie należało między innymi:
- koordynacja projektów masowych (instalacje sprzętu, oprogramowania, masowe wymiany sprzętu, upgrade, itp.) dla największych sieci handlowych (supermarketów) w Polsce;
- udział w przygotowywaniu harmonogramów i ofert cenowych dla Klientów;
- utrzymywanie i rozwój relacji z Klientem- bieżący kontakt z Klientem w celu ustalenia szczegółów projektu i udzielania informacji o postępach;
- koordynacja przepływu informacji wewnątrz firmy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (min. licencjackie) bądź osoba aktualnie studiująca;
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację ustną i pisemną oraz czytanie dokumentacji technicznej;
- umiejętność bezproblemowego posługiwania się programami pakietu MS Office (w szczególności Excel w stopniu dobrym i Access w stopniu podstawowym);
- umiejętność precyzyjnego formułowania myśli w ramach prowadzonej korespondencji z Klientami zewnętrznymi;
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole;
- samodzielność, dobra organizacja pracy i efektywność w działaniu.
Mile widziane:
- wykształcenie i doświadczenie w obszarze IT (Informatyka/Telekomunikacja);
- znajomość zasad zarządzania projektami (PRINCE2, PMI, Agile PM);
- doświadczenie na stanowisku Project Managera.
Oferujemy:
- bardzo ciekawą pracę w serwisie jednej z największych firm produkującej i serwisującej urządzenia samoobsługowe oraz systemy sprzedaży detalicznej;
- pracę w zgranym zespole;
- rozwój zawodowy w międzynarodowej firmie;
- prywatną opiekę medyczną (również dla rodziny);
- pakiet ubezpieczenia na życie;
- możliwość dołączenia do programu Benefit;
- atrakcyjne warunki pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.