Opis stanowiska pracy
Firma deweloperska z zagranicznym kapitałem, działająca w krajach Europy środkowej i wschodniej (w tym w Polsce) specjalizująca się w sektorze obiektów komercyjnych (obiekty handlowe) poszukuje doświadczonej, odpowiedzialnej i dyspozycyjnej osoby na stanowisko Kierownika Projektu.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za przygotowanie i koordynację inwestycji komercyjnych na terenie całej Polski.
Zakres obowiązków:
- wyszukiwanie nowych lokalizacji (m.in. wyjazdy w teren), analiza i monitorowanie rynku nieruchomości, pozyskiwanie nieruchomości w obrocie publicznym i prywatnym,
- ocena możliwości dostosowania nowej nieruchomości do wyznaczonych standardów, weryfikacja planów zagospodarowania przestrzennego (MPZP),
- analiza nieruchomości (kompletowanie pełnej dokumentacji formalno-prawnej nieruchomości m.in. wypisy i wyrysy z rejestrów gruntów, z MPZP, weryfikacja możliwości przyłączenia do sieci),
- koordynacja działań celem uzyskania DWZiZ oraz innych pozwoleń administracyjno-budowlanych,
- współuczestniczenie w opracowaniu i wdrożenie do realizacji harmonogramu oraz budżetu inwestycji,
- odpowiedzialność za przygotowanie projektów umów (sprzedaży nieruchomości, najmu, projektowych i generalne wykonawstwo),
- współodpowiedzialność za proces inwestycyjny poprzez kontrolę realizacji postanowień umowy z kontrahentami, zgodność z ustalonym budżetem i harmonogramem,
- organizacja pracy zespołu, koordynowanie i zapewnianie prawidłowej działalności kontrahentów.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata,
- znajomość przepisów prawa budowlanego oraz procesów realizacji inwestycji,
- samodzielność, elastyczność, zdecydowanie i efektywność w działaniu,
- umiejętność prowadzenia negocjacji, radzenia sobie ze stresem i presją czasu,
- doskonałe umiejętności budowania relacji interpersonalnych oraz delegowania zadań,
- czynne prawo jazdy kat. B, gotowość do pokonywania długich tras,
- znajomość MS Office min. na poziomie średniozaawansowanym.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- duża samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
- niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku "aplikuj".
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Prezentacja firmy
ASB Sp. z o.o. Sp. K.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/11/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Budownictwo / Praca na budowie