#

PROJECT MANAGER (Kierownik Projektu)

ASB Sp. z o.o. Sp. K.

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Firma deweloperska z zagranicznym kapitałem, działająca w krajach Europy środkowej i wschodniej (w tym w Polsce) specjalizująca się w sektorze obiektów komercyjnych (obiekty handlowe) poszukuje doświadczonej, odpowiedzialnej i dyspozycyjnej osoby na stanowisko Kierownika Projektu.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za przygotowanie i koordynację inwestycji komercyjnych na terenie całej Polski.

 

Zakres obowiązków:

  • wyszukiwanie nowych lokalizacji (m.in. wyjazdy w teren), analiza i monitorowanie rynku nieruchomości, pozyskiwanie nieruchomości w obrocie publicznym i prywatnym,
  • ocena możliwości dostosowania nowej nieruchomości do wyznaczonych standardów, weryfikacja planów zagospodarowania przestrzennego (MPZP),
  • analiza nieruchomości (kompletowanie pełnej dokumentacji formalno-prawnej nieruchomości m.in. wypisy i wyrysy z rejestrów gruntów, z MPZP, weryfikacja możliwości przyłączenia do sieci),
  • koordynacja działań celem uzyskania DWZiZ oraz innych pozwoleń administracyjno-budowlanych,
  • współuczestniczenie w opracowaniu i wdrożenie do realizacji harmonogramu oraz budżetu inwestycji,
  • odpowiedzialność za przygotowanie projektów umów (sprzedaży nieruchomości, najmu, projektowych i generalne wykonawstwo),
  • współodpowiedzialność za proces inwestycyjny poprzez kontrolę realizacji postanowień umowy z kontrahentami, zgodność z ustalonym budżetem i harmonogramem,
  • organizacja pracy zespołu, koordynowanie i zapewnianie prawidłowej działalności kontrahentów.

 

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata,
  • znajomość przepisów prawa budowlanego oraz procesów realizacji inwestycji,
  • samodzielność, elastyczność, zdecydowanie i efektywność w działaniu,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji, radzenia sobie ze stresem i presją czasu,
  • doskonałe umiejętności budowania relacji interpersonalnych oraz delegowania zadań,
  • czynne prawo jazdy kat. B, gotowość do pokonywania długich tras,
  • znajomość MS Office min. na poziomie średniozaawansowanym.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
  • duża samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
  • niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy).

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku "aplikuj".

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

 

Prezentacja firmy

ASB Sp. z o.o. Sp. K.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Budownictwo / Praca na budowie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi