W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Project Manager - FMCG
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko Project Manager w branży FMCG.
Do głównych zadań będzie należeć:
- Zarządzanie outsourcingowymi projektami wsparcia sprzedaży dla klientów z sektora FMCG
- udział w tworzeniu nowej struktury sił sprzedaży, a także w opracowaniu strategii optymalnego i skutecznego dotarcia do rynku
- monitorowanie i kontrola pracy przedstawicieli handlowych w terenie (ad hoc)
- codzienna współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży i pracownikami centrali po stronie klientów
- nadzór nad realizacją planów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- merytoryczne współtworzenie standardów i procedur projektowych
- współtworzenie i kontrola nad budżetem, akceptacja wydatków projektowych
- analiza danych i tworzenie sprawozdań finansowych projektu
- analiza danych i tworzenie raportów np. sprzedażowych, z aktywności dodatkowych itp.
- wystawianie faktur projektowych
- współpraca z partnerami handlowymi (centra logistyczne, administratorzy systemów mobilnych)
- przygotowywanie umów (umowy z klientami).
Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w sektorze FMCG
- Wiedza i znajomość specyfiki branży FMCG (kanał tradycyjny, nowoczesny, HoReCa, Hurt)
- Znajomość rynku, dystrybutorów i pod hurtów
- Bardzo dobra znajomość programu MS Excel
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i analitycznego myślenia,
- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne,
- Czynne prawa jazdy kat. B
Korzyści:
- Możliwość współpracy z liderami branży FMCG
- Możliwość rozwoju kompetencji poprzez współtworzenie najnowszych strategii sprzedażowych przy wsparciu zew. Konsultantów.
- Możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
- Umowa o pracę / B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Samochód służbowy klasy C
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
- Dofinansowanie karnetu sportowego
- Pakiet medyczny Luxmed