Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Project Manager - FMCG

Miejsce pracy: Warszawa
1-23-62287

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko Project Manager w branży FMCG.

Do głównych zadań będzie należeć:
- Zarządzanie outsourcingowymi projektami wsparcia sprzedaży dla klientów z sektora FMCG
- udział w tworzeniu nowej struktury sił sprzedaży, a także w opracowaniu strategii optymalnego i skutecznego dotarcia do rynku
- monitorowanie i kontrola pracy przedstawicieli handlowych w terenie (ad hoc)
- codzienna współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży i pracownikami centrali po stronie klientów
- nadzór nad realizacją planów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- merytoryczne współtworzenie standardów i procedur projektowych
- współtworzenie i kontrola nad budżetem, akceptacja wydatków projektowych
- analiza danych i tworzenie sprawozdań finansowych projektu
- analiza danych i tworzenie raportów np. sprzedażowych, z aktywności dodatkowych itp.
- wystawianie faktur projektowych
- współpraca z partnerami handlowymi (centra logistyczne, administratorzy systemów mobilnych)
- przygotowywanie umów (umowy z klientami).

Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w sektorze FMCG
- Wiedza i znajomość specyfiki branży FMCG (kanał tradycyjny, nowoczesny, HoReCa, Hurt)
- Znajomość rynku, dystrybutorów i pod hurtów
- Bardzo dobra znajomość programu MS Excel
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i analitycznego myślenia,
- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne,
- Czynne prawa jazdy kat. B

Korzyści:
- Możliwość współpracy z liderami branży FMCG
- Możliwość rozwoju kompetencji poprzez współtworzenie najnowszych strategii sprzedażowych przy wsparciu zew. Konsultantów.
- Możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
- Umowa o pracę / B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Samochód służbowy klasy C
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
- Dofinansowanie karnetu sportowego
- Pakiet medyczny Luxmed

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi