#

Project Manager – firma produkcyjna

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Gliwice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Project Manager – firma produkcyjna

Miejsce pracy: Gliwice
7-10-66094

Wraz z naszym Klientem, międzynarodową firmą produkcyjną, w związku z rozwojem portfolio produktowego, pozyskaniem nowej grupy Klientów i uruchomieniami nowych projektów, poszukujemy doświadczonego pracownika, który chciałby rozwijać się na nowym stanowisku w polskich strukturach firmy, stanowisku: Project Manager – firma produkcyjna.


Zakres obowiązków:

- współtworzenie i wdrażanie strategii PM na rzecz zakładu produkcyjnego w Gliwicach i zakładów zagranicznych (projektowania, rozwoju i wprowadzania na rynek nowych urządzeń konsumenckich i komercyjne w fabrykach w Polsce i za granicą oraz u partnerów w Azji),
- współtworzenie strategii rozwoju firmy w obszarze PM przez szereg projektów transformacyjnych, mających na celu rozszerzenie możliwości operacyjnych firmy i wprowadzenie na rynek nowych produktów,
- zarządzanie procesem wdrażania nowych projektów w Europie zgodnie z wymaganym harmonogramem oraz założeniami budżetowymi,
- ścisła współpraca z różnymi zespołami operacyjnymi (produkcja, inżynieria, łańcuch dostaw, sprzedaż, R&D), aby zapewnić dostępność zasobów,
- kompleksowa koordynacja i prowadzenie wszystkich projektów OEM dla klientów z całej Europy.

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną (warunek konieczny),
- co najmniej 5 lat doświadczenie na stanowisku PM lub pokrewnym w międzynarodowym, multidyscyplinarnych zespołach,
- dodatkowym atutem będzie znajomość technik Scrum i Waterfall (firma wykorzystuje hybrydowy model PM, który korzysta z obu metodologii),
- wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie techniczne),
- doświadczenie w projektach dedykowanych do obszaru produktów fizycznych – zarówno urządzeń konsumenckich, jak i produktów komercyjnych.

Korzyści:
- samodzielne stanowisko pracy z szerokim zakresem decyzyjności i możliwością implementowania sprawdzonych rozwiązań w obszarze tworzenia strategii PM,
- unikalna możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów dotyczących optymalizacji procesów PM,
- bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, darmowe lekcje języka angielskiego, kantyna pracownicza,
- bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń (w tym szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe),
- praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy produktów oraz odbiorców,
- udział w ciekawych międzynarodowych projektach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- bardzo dobra atmosfera pracy tworzona przez zgrany zespół profesjonalistów z różnych krajów,
- praca stacjonarna z bardzo ograniczoną liczbą międzynarodowych podróży (np. raz na 6 miesięcy)
- możliwość pracy w systemie hybrydowym (2 dni w Gliwicach; 3 dni HO).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi