Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- pozyskiwanie zapytań i przygotowywanie ofert sprzedaży stoisk
- nadzór realizacji stoisk dla klientów polskich i zagranicznych
- przygotowywanie ofert przy współpracy z projektantami oraz kosztorysantami
- negocjacje handlowe
- uzgodnienia techniczne i organizacyjne z organizatorami targów
- przekazywanie stoisk w użytkowanie klientom, na targach w Polsce oraz za granicą
Wymagania
KOMPETENCJE TECHNICZNE
- 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie zajmującej się wykonawstwem stoisk targowych lub w agencji reklamowej pośredniczącej w ich sprzedaży
- dobra znajomość zagadnień z obszaru technologii budowy stoisk targowych
- znajomość dostępnych na rynku systemów ekspozycyjnych i wystawienniczych
- wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej
- umiejętność argumentowania
- asertywność
- praktyczna znajomość technik negocjacyjnych
- zmysł techniczny i podstawowa umiejętność czytania rysunku technicznego
- znajomość MS Office (zwłaszcza Excel)
- dobra znajomość języka angielskiego (przynajmniej na poziomie umożliwiającym swobodną rozmowę przez telefon)
- czynne prawo jazdy kat. B
KOMPETENCJE ORGANIZACYJNE
- doświadczenie w zarządzaniu projektami
- doświadczenie we współpracy z partnerami, zwłaszcza z zespołami wykonawczymi w warunkach podwyższonego ryzyka i stresu
- gotowość do wyjazdów służbowych, także za granicę
- motywacja do pracy i jasno określone cele zawodowe
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów
- wysoka odpowiedzialność za wykonywane zadania oraz uczciwość zawodowa
Wraz z listem motywacyjnym, kandydaci powinni przysłać dodatkowo 3-5 dowolnych, wybranych z internetu wizualizacji lub zdjęć stoisk targowych, które uznają za wyjątkowe i które potencjalnie chcieliby zaproponować swoim przyszłym klientom, wraz z krótkim uzasadnieniem dokonanego wyboru.
Chodzi o argumentację sprzedażową z odwołaniem się na obszarów designu, architektury, designu, konstrukcji, użytych materiałów, funkcjonalności stoisk czy też jakichkolwiek innych, które kandydat uzna za istotne.
Oferujemy:
- możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie, w specjalistycznym i kompetentnym zespole
- pracę pełną wyzwań i interesujących zagadnień, dającą możliwość ciągłego rozwijania kompetencji
- atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość rozwoju zawodowego.
Składane dokumenty (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych"
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/04/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Inne