#

Project Management Officer

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Project Management Officer

Miejsce pracy: Warszawa
Key Responsibilities:

• Driving and facilitating weekly meetings of the Portfolio Office with Program PMOs and Program Managers. Drafting and issuing communications for action and information to this stakeholder group.
• Administering the Change Control process at Portfolio level; identifying and remediating gaps in this process; facilitating the Change Control review meeting
• Drafting executive communications for division level newsletters, weekly Program briefs etc.
• Preparing region specific reporting to feed into regional forums to the satisfaction of senior regional stakeholders
• Provide support in the preparation of Portfolio Governance forum meeting materials
• Coach Program PMOs in adherence to PPM (Program Portfolio Management) standards
• Contribute to the continuous improvement of delivery standards and frameworks across all CRO Change related activities

Essentials Skills and Qualifications:

• Understanding of PMO principles, processes and procedures
• 3 years experience of working as a PMO in a complex organisation
• Ability to manage and review large data sets for completeness and quality, and compliance with established project standards
• Fluent written and spoken English,
• Great communication and interpersonal skills,
• Ability to deliver results under pressure,
• Ability to work with multiple tasks at the same time,
• Microsoft Excel and PowerPoint skills,
• Fluent written and spoken English,
• PMP or Prince 2 certification in Project Management
• Knowledge of project management tool Clarity PPM


We offer:

• Work in a well known and popular company with a well established market position
• Employment contract through Adecco Poland or B2B contract
• Full-time work, from Monday to Friday
• Working in an international environment
• Very attractive salary
• Nice, friendly and comfortable working atmosphere
• Location: Rondo ONZ



Numer referencyjny: PMO/WA2/102017/A3/AD
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi