Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Project Coordinator
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja w branży medycznej, niekwestionowany lider na rynku o zasięgu globalnym.W związku z rozwojem działu projektowego i wzrostem ilości projektów wewnętrznych, prowadzimy rekrutację na stanowisko Koordynatora Projektów.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- zarządzanie stroną administracyjną projektów wewnętrznych,
- prowadzenie dokumentacji projektowej,
- raportowanie postępów prac do zarządu,
- nadzór nad harmonogramem prac,
- identyfikację ryzyk i zapobieganie im,
- zarządzanie komunikacją w zespole projektowym,
- koordynację współpracy pomiędzy członkami zespołu projektowego,
- organizację spotkań.
Nasz Klient zapewnia:
- pracę na stanowisku samodzielnym i odpowiedzialnym,
- możliwość wglądu we wszystkie najważniejsze procesy w organizacji,
- szansę na nadzorowanie strategicznych inicjatyw rozwojowych,
- bliską współpracę z Zarządem firmy,
- pracę w środowisku anglojęzycznym,
- możliwość zaplanowania długofalowego rozwoju wewnątrz organizacji.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- wykształcenie wyższe (mile widziane Zarządzanie, Ekonomia i pokrewne kierunki)
- doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- bardzo dobre zdolności interpersonalne,
- umiejętność sprawnej komunikacji, asertywność,
- bardzo dobra organizacja pracy i nastawienie na rezultat,
- zdolności analityczne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.