Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/02/2019.
Oferta wyróżniona

Project Coordinator

Szczecin, zachodniopomorskie

Devire

Opis stanowiska pracy

For our Client, a Global Business Service Center in Szczecin we are currently looking for:

 

Project Coordinator

 

 

Key responsibilities

  • coordination of all the project management activities and materials required for the implementation in line with established framework for the project.
  • drive a proactive and hands-on project management process in the FSS through facilitation and co-ordination of activity identification, evaluation, decision and implementation.
  • keep track of project progress, reporting and dispensing information to the project team members and other stakeholders throughout the project lifecycle
  • daily contact with the vendor(s)/contractor(s) and overall project team and work closely with them for a successful initiation, planning, design, execution, monitoring and controlling of project activities
  • creation and maintain comprehensive project documentation, plans and reports and following up on important actions and decisions from meetings
  • contribution in preparations of the key communications in relation to project activities to various stakeholders.
  • establish and maintain close and professional partnerships with internal stakeholders.

Position Qualifications

  • Relevant master’s degree in Economics/Business/Finance or equivalent
  • 2 – 3 years’ project coordination / management experience within business transformation disciplines
  • Experiences within Finance Transformation, in migration of the processes supported by experience from working in Finance Shared Services organizations is a clear advantage
  • Good knowledge of MS Office tools (PowerPoint, Word, Excel)
  • Excellent interpersonal, communication skills and presentation skills
  • Excellent English skills required, written and verbal
  • Must be willing to travel globally when necessary

What we offer:

  • International environment
  • Competitive salary
  • Private medical care – premium level
  • Multisport card
  • Group life insurance
  • Vacation allowance

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse
Zapisz ofertę
do góry