Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Project Administrator

Miejsce pracy: Poznań
4-1-62749
Wynagrodzenie: 0 - 5000 PLN

Dla naszego klienta, globalnego lidera z branży consultingowej poszukujemy osoby na stanowisko:

Project Administrator

Zakres obowiązków:
- Zapewnienie wsparcia systemowego dla projektów technicznych
- Zapewnienie wsparcia po zakończeniu projektu poprzez m.in. wysyłanie raportów statusowych, przypomnień dla uczestników oraz generowanie raportów
- Efektywna współpraca z zespołem i innymi działami w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów oraz poszukiwania sposobów poprawy usług lub procesów
- Skuteczna komunikacja i terminowe reagowanie na zapytania klientów wewnętrznych/zewnętrznych
- Utrzymanie plików (elektronicznych i papierowych)
- Utrzymywanie i zarządzanie kalendarzami
- Wspieranie i rozwiązywanie doraźnych wniosków od partnerów globalnych

Wymagania:
- Doświadczenie w samodzielnej pracy lub współpracy w dynamicznym, wysoko wydajnym zespole
- Płynna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów
- Doświadczenie w zarządzaniu wieloma zadaniami projektowymi i pracy w trudnych terminach
- Zdolność do efektywnego rozwiązywania problemów
- Wysoki poziom biegłości w obsłudze pakietu Microsoft Office
- Silna orientacja na obsługę klienta (wewnętrznego i zewnętrznego)
- Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne

Korzyści:
- Praca 100% zdalna
- Umowa o pracę na czas określony
- Praca i rozwój w dynamicznym i międzynarodowym środowisku
- Realizacja ambitnych celów zawodowych
- Opieka medyczna

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi