Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/03/2019.

Program stażowy - Akademia Lidera

Warszawa, mazowieckie

Verita HR Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Verita HR Polska Sp. z o.o.  to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 5694). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru  zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na  wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:

 

Chcesz pracować z najlepszymi?

Uczyć się pod okiem doświadczonych specjalistów?

Pracować przy ciekawych projektach?

Poznać tajniki pracy w agencji rekrutacyjnej?

Aplikuj do nas!

Zgłoś się do pierwszego w Polsce programu stażowego prowadzonego przez agencję zatrudnienia Verita HR Polska - Akademia Lidera

 

Opis stanowiska:

• Wsparcie pracowników w spotkaniach biznesowych z klientami, dostawcami i partnerami firmy

• Współpraca z pracownikami w celu kształtowania odpowiedniej kultury organizacyjnej firmy

• Uczestnictwo w targach i wydarzeniach branżowych

• Współtworzenie planów biznesowych

• Dbanie o odpowiednią komunikację wewnętrzną w firmie, prowadzenie badania satysfakcji pracowników i Klientów firmy

• Praca z zaawansowanym systemem CRM - 4D, obsługującym wszystkie struktury firmy

• Praca z wyspecjalizowanym systemem Comarch Optima

 

Wymagania:

• Jesteś studentem ostatnich lat studiów, absolwentem do pół roku po studiach

• Masz za sobą doświadczenia w organizacjach studenckich, odbyłeś pierwsze praktyki zawodowe

• Chcesz poznać tajniki pracy w agencji zatrudnienia, zdobyć szlify zawodowe z zakresu marketingu, PR, rekrutacji, outsourcingu i payrollu

• Jesteś kreatywny, lubisz pracować z ludźmi

• Bardzo dobrze władasz językiem angielskim

 

Oferujemy:

• Płatny staż

• Pakiet szkoleń

• Współpracę z profesjonalistami w firmie o startup’owym charakterze

• Owocowe wtorki

 

Informacje dodatkowe:

Program składa się z dwóch etapów, pierwszy obejmuje 3 miesiące i polega na miesięcznej współpracy z managerem każdego departamentu. Uczestnik programu nabędzie umiejętności z obszarów: rekrutacji, marketingu, PR, outsourcingu i payrollu.

Kolejny etap będzie polegał na dwunastomiesięcznym, bezpośrednim wsparciu Dyrektora firmy w jego codziennych obowiązkach.

Możliwość odbycia stażu otrzymają dwie osoby.

Jeżeli zaciekawiła Cię nasza oferta, wyślij nam swoje CV!

Program stażowy Verita HR Polska

 

 

Verita HR to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 5694). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

 

Prezentacja firmy

Verita HR Polska to prężnie rozwijająca się agencja doradcza działająca na terenie Polski... oraz Wielkiej Brytanii z firmami partnerskimi w Europie Środkowo-Wschodniej. Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, outsourcingu kadrowo-płacowego, konsultingu i wsparcia strategicznego. Możemy również zaoferować dyskretne usługi, które służą uzupełnieniu funkcji HR w Państwa firmie.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Praktyki / Staż
Zapisz ofertę
do góry