Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/03/2019.

Procurement / Purchasing Specialist with German or French

Kraków, małopolskie

CEE Experts by L.M.International Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

 

Responsibilities:

• check the completeness of purchase requisitions in PuRe

• inform the applicant when information in PuRe is missing / incomplete (e.g. second offer is missing)

• Guidelines: work instructions and existing framework contracts with suppliers

• Check and, if necessary, correction/completion of the Requisitions

• Check points of demand requirement (BANF):

- verify payment conditions

- verify the account assignment in the PO

- verify PO position (quantity, price)

- verify the level of reminder

- check the appropriate header text and order text

- SAP release strategy: verify the type of message

- enter text of YAW1 value

• Create and edit orders within a maximum of three working days from requisition entrance

• Clarification of price variances via SAP workflows

• Enter order confirmations in SAP

• In case of missing GR bookings: email to goods receipt

Wymagania

Requirements:

• Keen learner with good German (min. B2) and basic English language

• Intermediate knowledge of MSOffice

• Excellent organizational skills

• Analytical Skills

• Ability to work methodically and efficiently.

• Process-driven approach to work.

• Deliver to tight deadlines.

• Ideally having a desire to pursue an accounting qualification to progress their career.

• Ability to learn quickly, and desire to develop.

• Collaborative, pragmatic, results-oriented workstyle

 

Seniority level will be dependent on the candidate experience.

 

Our client offer:

• Employment contract and flexible work hours 

• Competitive benefit package (incl. Benefit Systems, private healthcare, life insurance)

• Possibility to work in a highly professional, stimulating and challenging work environment of multinational Company with great and long term career prospective

• Opportunity to demonstrate your own initiatives

• Opportunity to participate in training and development programs

• Attractive office location

• Comfortable working environment (own canteen, library, relax area)

• Friendly and supportive company culture

Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
5
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
4.000,00 zł - 8.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca BPO / outsourcing
Zapisz ofertę
do góry