Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/06/2019.

Pricing Manager (m/f)

Bielsko-Biała, śląskie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie polityką cenową Grupy Kapitałowej w obszarach platformy online oraz w obszarze podstawowych cen usług oraz produktów Grupy. Przeprowadzanie zdywersyfikowanych analiz finansowych pod kątem popytu, działań konkurencji, cen usług oraz kreowanie polityki cenowej. Efektem pracy osoby na tym stanowisku będzie poprawa wyników finansowych Grupy kapitałowej.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowa Grupa Kapitałowa, w związku z jej dynamicznym rozwojem na południu Polski w sektorze przemysłu czasu wolnego, firma zatrudni osobę na stanowisko Pricing Manager / Revenue Manager.

Opis stanowiska

  • Analiza możliwości zwiększenia sprzedaży spółek Grupy
  • Analiza cen oraz popytu danego ośrodka oraz tworzenie strategii cenowych w celu optymalizacji oraz zwiększenia sprzedaży
  • Przeprowadzanie analiz bieżących wyników finansowych vs analiza nowych trendów rynkowych
  • Sporządzanie prognoz sprzedaży dla różnych segmentów konsumenckich
  • Ustalanie oraz dostosowywanie bieżących cen produktów w oparciu o zmiany na rynku oraz działania konkurencji
  • Stworzenie odpowiedniej polityki cenowej dla poszczególnych business unitów oraz dla poszczególnych segmentów konsumenckich
  • Optymalizacja i rozwój kanałów dystrybucji
  • Osiąganie ustalonych wskaźników KPI
  • Raportowanie wyników wzrostu sprzedaży oraz przedstawianie prognoz finansowych

Profil kandydata

  • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania polityką cenową firmy usługowej
  • Doświadczenie związane z przeprowadzaniem zdywersyfikowanych analiz finansowych na potrzeby zarządu
  • Wykształcenie kierunkowe - Turystyka, będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Działania ukierunkowane na osiągnięcie wyznaczonego celu
  • Pozytywne podejście oraz umiejętność pracy w grupie
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy

  • Przyjazna atmosfera pracy
  • Możliwości rozwoju zawodowego w tworzących się strukturach spółek
  • Realny wpływ na tworzenie strategii biznesowej działalności w Polsce
  • Szereg benefitów pozapłacowych
  • Nauka języków obcych
  • Wewnętrzny program coachingu biznesowego

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse
Zapisz ofertę
do góry