#

Praktyki w Obszarze Reklamacji

Bank Millennium S.A.

Warszawa, 02-593, mazowieckie

Bank Millennium S.A.
Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!

Praktyki w Obszarze Reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa, 02-593

- Analiza procesu reklamacji od strony doświadczenia klienta, rekomendowanie zmian w procesie mających na celu zwiększenie satysfakcji Klienta
- Udział w definiowaniu wymagań biznesowych, wdrażaniu oraz ocenie rezultatów nowych rozwiązań w ramach procesu reklamacji we współpracy z innymi jednostkami banku
- Przeprowadzanie analiz liczbowych oraz jakościowych np. na bazie wyników oceny procesu reklamacji
- Udział i współtworzenie warsztatów i spotkań projektowych

Oferujemy:
- Praktykę wakacyjną w Centrali Banku w Warszawie
- Umowę o praktyki absolwenckie na okres 3 miesięcy
- Wynagrodzenie za każdy przepracowany miesiąc
- Wsparcie opiekuna merytorycznego
- Pozytywną atmosferę pracy w doświadczonym zespole

Wymagania:
- Otwartość, kreatywność i pozytywne nastawienie do zmian i wyzwań
- Krytyczne myślenie i umiejętność wyciągania wniosków
- Biegła znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
- Doświadczenie w pracy projektowej

Dodatkowym atutem będzie:

- Doświadczenie w pracy bezpośredniej z klientem
- Doświadczenie w pracy w obszarze Customer Experience, czyli tworzenia doświadczenia klienta

Nr ref. MB/DJA/WOK

Bank Millennium S.A.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi