Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/12/2017.

Praktyki w Dziale Rekrutacji!

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Jeżeli:
• Jesteś dyspozycyjny/-a 4 - 5 dni w tygodniu! - elastyczny grafik
• Obszar Rekrutacji/Zarządzania Zasobami Ludzkimi jest Twoim "konikiem"
• Uchodzisz za osobę wygadaną i łatwo nawiązującą kontakty z innymi,
• Jesteś biegłym uczniem i szybko nabywasz samodzielności w działaniu!
• Zależy Ci na zdobyciu cennego doświadczenia w rekrutacji, a nie na parzeniu kawy i herbaty...


Interesuje Cię:
• Udział w spotkaniach dot. ustalenia profilów poszukiwanych Kandydatów,
• Redagowanie i publikowanie ogłoszeń,
• Przeprowadzanie wstępnych selekcji aplikacji,
• Organizowanie spotkań z Kandydatami,
• Przeprowadzanie wstępnych wywiadów telefonicznych,
• Udział w spotkaniach rekrutacyjnych...
... Dołącz do Naszego Zespołu!

 


Co możesz zyskać?
• Cenne doświadczenie na bezpłatnych praktykach w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Elastyczne godziny pracy
• Referencje po odbyciu 2 - 3 miesięcznych praktyk
• Rekomendacje do naszych Klientów na stanowiska asystenckie, w dziale HR,
• Możliwość pozostania po okresie praktyk w naszej firmie dla najlepszych osób,
• Pracę w miłej i kameralnej atmosferze w dogodnej lokalizacji w Warszawie - okolice Metro ONZ



Numer referencyjny: WA2/20170206/A3/BD

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Praktyki / Staż
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry