Opis stanowiska pracy
Główne zadania na stanowisku:
Wspieranie zespołu w codziennej pracy, głównie w takich obszarach jak:
- Przeprowadzenie telefonicznych wywiadów z Kandydatami
- Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych
- Analiza i selekcja dokumentów aplikacyjnych
- Koordynacja i organizacja szkoleń
- Współpraca z dostawcami szkoleń
- Ewidencjonowanie kosztów i raportowanie danych szkoleniowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów (mile widziane kierunki: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Psychologia, Pedagogika, Socjologia, itp.)
- Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne
- Chęć rozwoju w obszarze HR
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
- Mile widziana znajomość MS Excel
- Mile widziane doświadczenie w obszarze rekrutacyjnym lub szkoleniowym
Oferujemy:
- Pracę w rozwijającym się obszarze biznesowym w strukturach międzynarodowej korporacji
- Możliwość ciągłego rozwoju
- Wysoką kulturę pracy oraz przyjazną atmosferę
- Płatną praktykę w jednej z czołowych firm z branży IT w Polsce
- Szukamy dwóch osób do naszego zespołu z dyspozycyjnością 1/2 etatu
Prezentacja firmy
ING TECH POLAND to centrum usług wspólnych zlokalizowane w Katowi...
ING TECH POLAND to centrum usług wspólnych zlokalizowane w Katowicach świadczące usługi IT na rzecz podmiotów Grupy ING, funkcjonujących na całym świecie. Usługi informatyczne świadczone przez ISP, to hosting zasobów systemowych, usługi zdalnego zarządzania zasobami informatycznymi oraz usługi związane z bezpieczeństwem IT.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/09/2017
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Praktyki
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Praca dla studenta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Praktyki / Staż, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia