#

Praktykant/ka w Strategii i Polityki Obsługi Klienta

PKP SA

Warszawa, mazowieckie

PKP SA

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Praktykant/ka w Strategii i Polityki Obsługi Klienta

Tory Kariery PKP S.A.

Jesteś zainteresowany/a odbyciem praktyki?

Otwieramy przed Tobą takie możliwości. Jeszcze dziś wyślij swoją aplikację i rozpocznij kształtowanie swojej kariery zawodowej z PKP S.A.!

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres czynności:

  • wsparcie Zespołu w realizacji działań związanych z wdrażaniem Strategii PKP S.A.
  • udział w opracowaniu analiz biznesowych i ekonomicznych
  • sporządzanie raportów i podsumowań w ramach realizowanych projektów
  • wsparcie przy organizacji i realizacji badań na potrzeby Biura lub innych komórek organizacyjnych
  • współpraca z wieloma komórkami organizacyjnymi w Spółce

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub status studenta IV lub V roku studiów (preferowane kierunki ekonomiczne, finansowe i podobne)
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dokładność, systematyczność oraz zaangażowanie w powierzone zadania

Oferujemy:

  • bezpłatną praktykę przez okres do 3 miesięcy
  • dużą swobodę działania i możliwość kreowania rozwiązań
  • możliwość nabycia cennego doświadczenia zawodowego
  • opiekę merytoryczną opiekuna praktyk i niezbędne wsparcie w wykonywaniu zadań

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi