PRAKTYKA W DZIALE TECHNICZNYM / CFM
WarszawaJakie będą Twoje główne obowiązki?
- Odbieranie telefonów w ramach struktury Call Center (dedykacja do sezonowej wymiany opon)
- Wspieranie użytkowników w korzystaniu z platformy oponiarskiej
- Wprowadzanie danych do systemu na podstawie załączników excelowych
- Inne zadania w ramach potrzeb działu technicznego
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Asertywności, spokoju i uprzejmości
- Umiejętności zwięzłego komunikowania się przez telefon
- Przydatne będzie zainteresowania motoryzacją i kwestiami technicznymi pojazdów ale nie jest to warunek konieczny :)
- Mile widziane doświadczenie w pracy na Call Center
Co my zaoferujemy Tobie?
- świetną atmosferę pracy w zgranym zespole :)
- umowę zlecenie
- możliwość zdobycia doświadczenia
- owoce piątki :)
Business Lease B.V. powstała w 1989 roku i od roku 1996 działa jako jeden z oddziałów Auto Binck Holding. Oprócz Holandii, Business Lease posiada także swoje oddziały w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii. Business Lease jest jedną z pierwszych firm leasingowych na rynku, dla której wysoka jakość świadczonych usług stała się głównym kluczem do osiągnięcia zadowolenia Klienta.
Polski oddział Business Lease powstał w połowie 2001 roku. Kilkanaście lat działalności na rynku pozwoliło nam zdobyć nie tylko szanowaną pozycję, ale przede wszystkim satysfakcję i zaufanie Klientów. Mniejsza struktura organizacyjna daje nam możliwość partnerskiego podejścia do Klienta, większej elastyczności i mniejszej proceduralności. Pozwala nam na szybsze procesowanie zadań, zarówno po stronie handlowej, jak i operacyjnej, szybszą decyzyjność w każdym zakresie. Każdy Klient jest ważny i we współpracy z Klientem kierujemy się ideą stałego ulepszania jakością obsługi.
Polski oddział Business Lease powstał w połowie 2001 roku. Kilkanaście lat działalności na rynku pozwoliło nam zdobyć nie tylko szanowaną pozycję, ale przede wszystkim satysfakcję i zaufanie Klientów. Mniejsza struktura organizacyjna daje nam możliwość partnerskiego podejścia do Klienta, większej elastyczności i mniejszej proceduralności. Pozwala nam na szybsze procesowanie zadań, zarówno po stronie handlowej, jak i operacyjnej, szybszą decyzyjność w każdym zakresie. Każdy Klient jest ważny i we współpracy z Klientem kierujemy się ideą stałego ulepszania jakością obsługi.
Jak możesz aplikować?
Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim lub angielskim za pomocą przycisku "Aplikuj teraz".
Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim lub angielskim za pomocą przycisku "Aplikuj teraz".