Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych
diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
współpraca z II-gą linią wsparcia
monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk
praca w siedzibie firmy w Warszawie
Nasze oczekiwania:
Studenci studiów dziennych lub zaocznych.
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – będzie plusem
Zapał i chęć do poznawania technologii Microsoft.
znajomość pakietu MS Office 2010/2013
Oferujemy:
możliwość odbycia praktyki od Lipca do Września z możliwością podjęcia długo terminowej współpracy
dostęp do najnowszych technologii IT
szkolenie w zakresie obsługiwanych technologii - w szczególności rozwiązania chmurowe Microsoft - Office365, OneDrive, SharePoint, Skype dla firm
Prezentacja firmy
Indata SA jest spółką akcyjną notowaną na głównym parkiecie Giełdy Papie...
Indata SA jest spółką akcyjną notowaną na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest również właścicielem szeregu podmiotów o zróżnicowanej specjalizacji działających na rynku różnorodnych rozwiązań IT. Działalność Indata SA koncentruje się na zarządzaniu podległymi spółkami w celu maksymalizacji korzyści dla klientów oraz wykorzystania ich wspólnego potencjału.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
01/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Praktyki
Czas trwania umowy
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?