Pracownik wsparcia działu Zakupów
Location: LublinObowiązki:
- Administrowanie umowami z dostawcami;
- Przygotowywanie raportów;
- Potwierdzanie płatności;
- Egzekwowanie podpisanych umów;
- Aktualizowanie informacji w systemie dot. danych oraz umów z dostawcami;
- Kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami i dostawcami;
- Sprawdzanie poprawności dokumentów i umów;
- Budowanie relacaji z klientami, dostawcami, przedstawicielami zew. insystycji;
- Rozwiązywanie problemów dotyczących procesu;
- Przugotowywanie formalnej korespondencji.
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie;
- Znajomość j. angielskiego w stopniu min. B2;
- Znajomość MS Excel;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, utrzymywanie dobrych relacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi (wewnętrzni klienci, liderzy itp.);
- Umiejętność przygotowywania formalnych pism/ dokumentów;
- Pro aktywne podejście, gotowość do uczenia się nowych umiejętności, zdolność do samodzielnego działania i realizowanie swoich obowiązków;
- Mile widziane doświadczenie w dz. zakupów/ back office/ zamowień ;
- Miłe widziana znajomość programu SAP.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość uczestnictwa w nowych projektach;
- Dodatkowe bonusy ( LuxMed, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, karta Lunchpass, dodatkowe dni urlopu, biking program).