Podstawowy zakres obowiązków:
· wykonywanie i koordynowanie dokumentacji projektowych i powykonawczych
· przygotowanie i rozsyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców i dostawców
· koordynacja zakupów, dostaw i sprzedaży
· bieżąca komunikacja z dostawcami oraz podwykonawcami
· poszukiwanie optymalizacji kosztów inwestycji, proponowanie rozwiązań zamiennych
· realizacja zamówień
· kompletowanie dokumentów formalnych
· wykonywanie i nadzór nad dokumentacją techniczną
· doradztwo techniczne,
Wymagania:
· dobra znajomość branży elektrycznej
· bardzo dobra znajomości programów Microsoft Office, CAD (programów kosztorysowych)
· doskonała organizacja pracy
· wysoka kultura osobista
· zdolności matematyczne
· prawo jazdy kat. B
· miejsce zamieszkania: Zabrze lub okolice +/- 15km
Firma BRASCO powstała w 1997 roku w Zabrzu. Od początku istnienia naszym... Rozwiń
Klauzula RODO <br/>Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony o... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.