OTTO Work Force Central Europe Sp. z o.o. – wyspecjalizowany dostawca usług w dziedzinie pośrednictwa pracy na poziomie krajowym i międzynarodowym.
Jeżeli chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe, lubisz kontakt z ludźmi i wyzwania – czekamy na Twoją aplikację.
Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik wsparcia Centrum Obsługi Telefonicznej
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Jako członek zespołu, będziesz odpowiedzialny za:
- Zarządzanie projektem Helpdesk, w tym m.in. obsługę przychodzących połączeń oraz kontrolowanie zgłoszeń w oddziałach
- Współprace z Bankiem Santander, która polega m.in. na: ofertowaniu, weryfikacji otwartych kont oraz naliczaniu premii dla konsultantów
- Wsparcie w procesach rekrutacyjnych (pierwszy kontakt z kandydatami) oraz w ankietowaniu pracowników
- Realizacje wyznaczonych celów działowych i indywidualnych
- Wsparcie działu w codziennych obowiązkach administracyjnych
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- Posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
- Swobodnie komunikujesz się w języku polskim oraz ukraińskim i rosyjskim
- Angażujesz się w powierzone zadania
- Potrafisz dobrze zorganizować swój czas
- Lubisz kontakt z ludźmi
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Zdobycie doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu
- Pakiet szkoleń wewnętrznych
- Kartę Multisport
- Opiekę medyczną
- Przyjazną atmosferę