Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/09/2019.

PRACOWNIK W ZESPOLE SPRZEDAŻY I OBSŁUGI CONTACT CENTER

Rzeszów, podkarpackie

PKO Bank Polski

Opis stanowiska pracy

Centrum Obsługi i Operacji/ Zespół Sprzedaży i Obsługi Contact Center

 


Nr ref.: CEN/AK/01/2019

Jako Pracownik w Zespole Sprzedaży i Obsługi Contact Center będziesz odpowiedzialny za:

-udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze informacyjnym

-nawiązywanie kontaktów z Klientami Banku w sprawach związanych z kwestiami bezpieczeństwa

-przeprowadzanie badań ankietowych

-budowanie pozytywnego wizerunku Banku w kontaktach z Klientami

 

Jeśli:

-lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać

-jesteś komunikatywny, masz dobrą dykcję i poprawnie się wysławiasz

-myślisz kreatywnie i charakteryzujesz się wysoką inwencją własną

-jesteś odporny na stres i nie boisz się pracy pod presją czasu

-lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów

-masz pozytywne nastawienie i motywację do działania

-odpowiada Ci praca zmianowa i jesteś dyspozycyjny

-posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój

-posiadasz doświadczenie w pracy w call center (będzie dużym atutem)

Czekamy właśnie na Ciebie!

 

Dołączając do nas zyskujesz!

-umowę zlecenia, gwarantującą elastyczny czas pracy

-wpływ na swoje wynagrodzenie, uzależnione od wyników i zaangażowania

-profesjonalny system szkoleń, dający możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w bankowości

-pracę w młodym zespole

 


Prezentacja firmy

Od 100 lat codziennie dostarczamy naszym klientom rozwiązania finansowe, koncentrując... się na ich potrzebach. Konsekwentnie zmieniamy się, inwestujemy
w rozwój i odpowiedzialnie wdrażamy nowoczesne technologie. Jesteśmy dumni z naszej historii i polskich korzeni. Chcemy nadal mieć pozytywny wpływ na ludzi, firmy, kulturę
i środowisko. Jako jeden z największych banków w Europie Środkowej i Wschodniej odpowiedzialnie dbamy o interesy akcjonariuszy, klientów, pracowników i społeczności lokalnych.

Stawiamy na różnorodność, dlatego zapraszamy do naszego zespołu osoby, które ukończyły różne kierunki studiów. Chcesz współtworzyć nowoczesny polski Bank otwarty na klientów - czekamy na Ciebie!

PKO Bank Polski jako stabilny pracodawca zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych. Z myślą o młodych i ambitnych ludziach stworzyliśmy ofertę płatnych staży i praktyk.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Bankowość , Praca Finanse
do góry