PRACOWNIK W ZESPOLE SPRZEDAŻY I OBSŁUGI CONTACT CENTER
Centrum Obsługi i Operacji/ Zespół Sprzedaży i Obsługi Contact Center
Nr ref.: CEN/AK/01/2019
Jako Pracownik w Zespole Sprzedaży i Obsługi Contact Center będziesz odpowiedzialny za:
-udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze informacyjnym
-nawiązywanie kontaktów z Klientami Banku w sprawach związanych z kwestiami bezpieczeństwa
-przeprowadzanie badań ankietowych
-budowanie pozytywnego wizerunku Banku w kontaktach z Klientami
Jeśli:
-lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać
-jesteś komunikatywny, masz dobrą dykcję i poprawnie się wysławiasz
-myślisz kreatywnie i charakteryzujesz się wysoką inwencją własną
-jesteś odporny na stres i nie boisz się pracy pod presją czasu
-lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów
-masz pozytywne nastawienie i motywację do działania
-odpowiada Ci praca zmianowa i jesteś dyspozycyjny
-posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój
-posiadasz doświadczenie w pracy w call center (będzie dużym atutem)
Czekamy właśnie na Ciebie!
Dołączając do nas zyskujesz!
-umowę zlecenia, gwarantującą elastyczny czas pracy
-wpływ na swoje wynagrodzenie, uzależnione od wyników i zaangażowania
-profesjonalny system szkoleń, dający możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w bankowości
-pracę w młodym zespole