Narodowy Bank Polski
Departament Informatyki i Telekomunikacji
poszukuje kandydatów do pracy w Wydziale Help Desk
w Pionie Wsparcia Informatycznego
Do głównych zadań pracowników należeć będzie:
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym i sieciowym przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur,
- bieżąca obsługa i wsparcie użytkowników (HelpDesk),
- realizacja zadań z wykorzystaniem podejścia usługowego w IT,
- współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi dostawcami oprogramowania,
- administracja i monitoring działania systemów komputerowych,
- tworzenie dokumentacji technicznej, opracowywanie specyfikacji technicznej sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby zakupów,
- realizacja raportów z wykorzystaniem MS SQL w środowisku obiektowym,
- udział w projektach informatycznych wspierających procesy biznesowe.
Wymagania formalne w stosunku do kandydatów:
- wykształcenie wyższe informatyczne,
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe przy wsparciu informatycznym użytkowników.
Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydatów:
- znajomość zagadnień, metodologii i narzędzi związanych ze wsparciem użytkowników systemów IT oraz systemów Call Center,
- umiejętność wykorzystywania baz danych (SQL, My SQL),
- znajomość języka programowania JAVA,
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows (7-10),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Office 365,
- umiejętność administrowania urządzeniami sieciowymi wielofunkcyjnymi oraz realizacji wsparcia z wykorzystaniem narzędzi do zdalnej konfiguracji sprzętu i oprogramowania,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie, kreatywność, samodzielność,
- podejmowanie inicjatywy, szukanie nowych rozwiązań,
- umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i łatwość w nawiązywaniu relacji.
Dodatkowymi atutami będą znajomość branży IT oraz doświadczenie w pracy z narzędziami wspierającymi budowę bazy CMDB.
Wymagana jest dyspozycyjność i gotowość do pracy zmianowej, również w nocy.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 28 października 2018 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.