#

Pracownik w Wydziale Help Desk w Pionie Wsparcia Informatycznego

Narodowy Bank Polski

Warszawa, mazowieckie

Narodowy Bank Polski

Narodowy Bank Polski
Departament Informatyki i Telekomunikacji
poszukuje kandydatów do pracy w Wydziale Help Desk
w Pionie Wsparcia Informatycznego

 

Do głównych zadań pracowników należeć będzie:

  • rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym i sieciowym przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur,
  • bieżąca obsługa i wsparcie użytkowników (HelpDesk),
  • realizacja zadań z wykorzystaniem podejścia usługowego w IT,
  • współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi dostawcami oprogramowania,
  • administracja i monitoring działania systemów komputerowych,
  • tworzenie dokumentacji technicznej, opracowywanie specyfikacji technicznej sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby zakupów,
  • realizacja raportów z wykorzystaniem MS SQL w środowisku obiektowym,
  • udział w projektach informatycznych wspierających procesy biznesowe.

Wymagania formalne w stosunku do kandydatów:

  • wykształcenie wyższe informatyczne,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe przy wsparciu informatycznym użytkowników.

Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydatów:

  • znajomość zagadnień, metodologii i narzędzi związanych ze wsparciem użytkowników systemów IT oraz systemów Call Center,
  • umiejętność wykorzystywania baz danych (SQL, My SQL),
  • znajomość języka programowania JAVA,
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows (7-10),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Office 365,
  • umiejętność administrowania urządzeniami sieciowymi wielofunkcyjnymi oraz realizacji wsparcia z wykorzystaniem narzędzi do zdalnej konfiguracji sprzętu i oprogramowania,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie, kreatywność, samodzielność,
  • podejmowanie inicjatywy, szukanie nowych rozwiązań,
  • umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i łatwość w nawiązywaniu relacji.

 

Dodatkowymi atutami będą znajomość branży IT oraz doświadczenie w pracy z narzędziami wspierającymi budowę bazy CMDB.

Wymagana jest dyspozycyjność i gotowość do pracy zmianowej, również w nocy.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 28 października 2018 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego poniżej

 

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się z dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi