Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/10/2018.

Pracownik w Biurze Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z Adecco Poland,
  • pracę w polskim przedsiębiorstwie informatycznym,
  • stawka godzinowa 17 zł/h brutto,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Zadania:

  • telefoniczna obsługa Klienta,
  • rejestrowanie zgłoszeń w wewnętrznym systemie,
  • obsługa skrzynki e-mail,
  • nadzór oraz bieżąca obsługa zleceń,
  • nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w systemie ticket"owym lub finansowo księgowym w zakresie wprowadzenia danych,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
  • znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu Ms Office),
  • mile widziane doświadczenie z systemem CRM,
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych (obsługa drukarek i urządzeń MFP).


Numer referencyjny: KAW/13/04/2018/WA1

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry