Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/11/2018.

Pracownik recepcji

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • Wsparcie administracyjne biura w bieżących zadaniach;
  • Profesjonalna obsługa recepcji;
  • Administrowanie pocztą przychodzącą i wychodzącą;
  • Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych;
  • Ewidencja zapotrzebowania na art. Spożywcze;
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i najwyższe standardy obsługi;
  • Inne place zlecone na bieżąco przez Przełożonego;

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Dyspozycyjność, dokładność, terminowość;
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Prawo jazdy kat. B - mile widziane;

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco z możliwością przedłużenia;
  • Praca od poniedziałku do piątku ok. 5 godzin dziennie w godzinach 11:00-16:00
  • Wynagrodzenie 17 zł brutto/h
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Lokalizacja: Warszawa-Włochy.


Numer referencyjny: PR/WA1/102018

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry