Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:

Osoba na stanowisku Recepcjonisty będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę gości. Do jej codziennych obowiązków należeć będzie: meldowanie i wymeldowywanie gości, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur, udzielanie informacji gościom związanych z ich pobytem oraz samym obiektem, dokonywanie rezerwacji (przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych) i reagowanie na bieżące potrzeby gości.

 

Wymagania

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Podstawowa znajomość hotelowych systemów rezerwacyjnych
  • Obsługa kasy fiskalnej
  • Umiejętność obsługi urzadzeń biurowych oraz znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel,
  • Outlook)
  • Dyspozycyjność – praca zmianowa
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność pracy w sytuacjach stresowych, wymagających szybkiej reakcji
  • Komunikatywność, gościnność i optymizm w codziennej pracy
  • Znajomość zasad savoire-vivre oraz wysoka kultura osobista
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • system premiowy
  • samodzielne stanowisko
  • pracę w ustalonych godzinach wg grafiku
  • wpływ na zmiany w obiekcie
  • możliwość awansu

Prezentacja firmy

Hotel z zapleczem konferencyjno-szkoleniowym oraz restauracja w s... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta, Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi