Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/05/2019.

Pracownik recepcji

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Pracownik recepcji
Kraków
NR REF.: 1108747

Dla naszego Klienta – jednej z korporacji krakowskich poszukujemy pracownika.

Do Twoich obowiązków będzie należało: bieżąca organizacja i koordynacja pracy recepcji, opieka nad gośćmi firmy, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji, kontakt z pracownikami, dbanie o czystość i estetykę biura (obchody, zgłaszanie usterek), współpraca z serwisami wewnętrznymi i zewnętrznym.

Od osoby na tym stanowisku wymagamy: dobrej znajomości języka angielskiego, dyspozycyjności, komunikatywności, skrupulatności.

Oferujemy: elastyczny grafik, który można połączyć z aktualnym zatrudnieniem, atrakcyjne wynagrodzenie, przyjazną atmosferę, pakiet benefitów.

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry