Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/19/4961
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za bezpośrednią oraz telefoniczną obsługę Gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych, dokonywanie meldowania i wymeldowania Gości, rozliczanie pobytów, obsługę portali rezerwacyjnych, przygotowanie imprez okolicznościowych. Wybrany kandydat, który dołączy do naszego zespołu będzie brał czynny udział w stałym podnoszeniu satysfakcji i zadowolenia Gości z pobytu w naszym hotelu.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, inne
Pozostałe wymagania:
- Wymagania: wysoka kultura osobista i komunikatywność, dyspozycyjność, gotowość do pracy w weekendy, duża motywacja do pracy, sumienne i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, wykształcenie m.in. średnie, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy samodzielnej jak i zespołowej, zorientowanie na wysoką jakość obsługi Gości, nie wymagamy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy cykl szkoleń przygotuje Cię profesjonalnie do pracy w Hotelu, dodatkowym atutem będzie znajomość programu hotelowego KW Hotel. Miejsce pracy: Gdańsk- Borkowo, ul. Akacjowa 23C. Kontakt telefoniczny: 506 210 727 lub mailowy: biuro@zlotystaw.pl. Dni i godziny pracy według grafiku. Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata.
Miejsce pracy: 80-454 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 0, miesiące: 1
Wymagane dokumenty: .
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/08/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing