Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Pracownik obsługi klienta
Miejsce pracy: Będzieszyn
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- realizacja zamówień telefonicznych i mailowych od klientów krajowych i zagranicznych,
- przygotowywanie potwierdzeń zamówień i całej niezbędnej dokumentacji, w tym procedur eksportowych,
- weryfikacja zamówień i dokumentacji pod kątem kompletności i poprawności,
- weryfikowanie zamówień pod kątem terminów dostaw i fakturowania,
- współpraca z działem planowania centralnego w zakresie terminów dostaw, zmieniających się wymagań klientów i prognoz,
- obsługa skarg klientów i reklamacji,
- monitorowanie, czy wszystkie faktury są opłacane na czas i podejmowanie działań w przypadku opóźnień (telefony od klientów.
Oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego,
- znajomości j. angielskiego na poziomie B2- warunek konieczny,
- dyspozycyjności, sumienności i skrupulatnego wykonywania obowiązków,
- doświadczenie w branży przemysłowej będzie dodatkowym atutem,
- umiejętności komunikacyjnych, interpersonalnych i analitycznych,
- praktycznej znajomość aplikacji Microsoft Office (Excel, Word, Power Point),
- znajomość środowiska Microsoft Dynamics AX2012 będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenia w pracy biurowej i/lub w administracji,
- gotowości do pracy w Będzieszynie k. Pruszcza Gdańskiego.
Mamy do zaoferowania:
- umowę o pracę bezpośrednio u klienta,
- pracę od poniedziałku do piątku,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- opiekę medyczną,
- dofinansowanie do wczasów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.