Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/09/2019.

Pracownik obsługi klienta

30-466 Kraków, małopolskie

Dekra Praca Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Opis Stanowiska:

• kontakt telefoniczny z bieżącymi oraz potencjalnymi Klientami

• informowanie Klientów o możliwości przeprowadzenia przeglądu budowlanego

• pozyskiwanie informacji/potwierdzanie danych Klientów

• prowadzenie kalendarza kontaktów

• przekazywanie danych nt. zainteresowanych Klientów koordynatorowi projektu

 

Wymagania:

• wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

• umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z Klientami i prowadzenia rozmów telefonicznych

• nienaganna dykcja

• nastawienie na realizację celów

• znajomość pakietu Microsoft Office, obsługa poczty elektronicznej

 

Oferujemy:

• pracę w pełnym wymiarze godzin na okres ok. 2 miesięcy na podstawie umowy zlecenie

• zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie

• pracę w młodym, dynamicznym zespole

 

Wymagania

Wymagania:

 

• wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

 

• umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z Klientami i prowadzenia rozmów telefonicznych

 

• nienaganna dykcja

 

• nastawienie na realizację celów

 

• znajomość pakietu Microsoft Office, obsługa poczty elektronicznej

Prezentacja firmy

DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która obecnie działa w ponad 20... krajach, zatrudniając łącznie ponad 17.000 pracowników.
DEKRA Praca Sp. z o.o należy do Dekra Arbeit GmbH z siedzibą w Stuttgarcie – jednego z liderów na międzynarodowym rynku HR posiadając 112 oddziałów działających na terenie Europy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
do góry