Opis stanowiska pracy

Firma Auditors dr Łukasz Górka dr Małgorzata Szulc Sp. z o.o. to kancelaria księgowa świadcząca usługi zarówno na rzecz niewielkich spółek lokalnych, jak i dużych międzynarodowych korporacji w zakresie księgowości, podatków, kadr i płac. Od 2004 roku nasza firma swym bogatym doświadczeniem zawodowym i naukowym, zapleczem akademickim oraz innowacyjnością rozwiązań wspiera firmy w bieżącej działalności gospodarczej.

 

Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osoby zainteresowanej pracą w pełnym wymiarze godzin na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego w biurze rachunkowym, w dziale zagranicznego HR.

 

Najważniejsze obowiązki:

  • wsparcie procesów biznesowych naszego klienta zagranicznego
  • rozliczanie czasu pracy konsultantów
  • generowanie raportów
  • współpraca z menadżerami klienta

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń
  • pakiet benefitów

 

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (min. B2)
  • dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
  • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
  • wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
  • dobra organizacja pracy
  • doświadczenie w pracy w księgowości mile widziane

Prezentacja firmy

Auditors Górka & Szulc to kancelaria księgowa świadcząca usługi zarówno ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi