Pracownik Help Desk

Euvic Sp. z o.o. - ang
Euvic - For more than a decade we operate in the area of Information Services.
Our team consists of more than 700 IT professionals, and the whole Euvic technology group - which brings together IT companies from all over the Poland - over 2000.
We work in 15 premises in Poland and 3 abroad.
Euvic runs over 150 various projects implemented in teams consisting from a few to a few dozen people.
Our projects are mainly systems, Web and Mobile applications.
Despite the fact, that our size is constantly growing, we still operate as a family business and we nurture its values.
We welcome both experienced IT professionals and Information Technology enthusiasts.
Basic information:
Location
Warszawa
Number of vacancies
1
Minimum experience
Bez doświadczenia
Type of contract
Na czas nieokreślony
Working hours
Pełny etat
Salary
? - ? / ? (Brutto)

Opis stanowiska:

  • obsługa użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia
  • rozwiązywanie incydentów w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  • rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń technicznych, zdalne rozwiązywanie problemów
  • zgłaszanie awarii / usterek urządzeń i systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych
  • ewidencja i dystrybucja sprzętu informatycznego

Wymagania:

  • wykształcenie informatyczne, pokrewne lub studenci studiów zaocznych o profilu informatycznym
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia i diagnozowania problemów
  • podstawowa znajomość budowy i zasady działania komputera
  • znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji
  • dobra, praktyczna znajomość systemu Windows 7 oraz pakietu MS Office
  • znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek)
  • znajomość zagadnień i konfiguracji sieci LAN
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna dla użytkowników
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • umiejętność szybkiego uczenia się

Oferujemy:

  • dostęp do narzędzi i technologii wykorzystywanych w pracy w Service Desk i wsparciu IT użytkowników
  • możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze systemów informatycznych
  • profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (językowe i techniczne)
  • możliwość zdobycia certyfikatów
  • bogaty pakiet socjalny (min. Kartę Benefit MultiSport, pakiet medyczny, czy firmowy sportowy kabriolet)
  • dla zainteresowanych możliwość ciekawych wyjazdów zagranicznych
Please apply with the button on the right side of this job offer.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi