Opis stanowiska pracy
Biuro Nieruchomości zatrudni osoby do Działu Wsparcia Sprzedaży. Oferujemy pracę biurową związaną z obsługą klienta.
Kogo szukamy:
Szukamy osób, które lubią kontakt z ludźmi i nie mają problemów z prowadzeniem rozmów telefonicznych. Chętnie zatrudnimy osobę, która potrafi uzyskać odpowiedź klienta na każde, nawet niezadane, pytanie.
Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będą:
- kontakt telefoniczny z obecnymi i potencjalnymi klientami biura
- negocjacje cen
- przygotowanie i prezentacja oferty klientowi
- obsługa urządzeń biurowych
- nadzór nad terminarzem pracy doradców
- obsługa połączeń przychodzących oraz poczty e-mail
Oferujemy wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii uzależnionej od wyników pracy.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
- Mile widziane osoby z doświadczeniem w telemarketingu lub sprzedaży
Prezentacja firmy
Nasze biuro powstało 14 lat temu i założone zostało przez specjalistów w...
Nasze biuro powstało 14 lat temu i założone zostało przez specjalistów w dziedzinie nieruchomości z doświadczeniem, które zostało zdobyta na krakowskim rynku. Jesteśmy licencjonowanym pośrednikiem i stawiamy na profesjonalizm. Świadczymy usługi z zakresu pośrednictwa kupna i sprzedaży mieszkań w Krakowie. Dzięki wąskiej specjalizacji gwarantujemy obsługę transakcji na najwyższym poziomie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/03/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management