Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Obsługa zamówień sprzedaży eksportowej
  • Fakturowanie.
  • Weryfikacja wymogów formalnych w transakcjach zagranicznych oraz przygotowywanie dokumentacji handlowej zgodnie z wytycznymi.
  • Monitorowanie i raportowanie płatności.
  • Wsparcie przy prowadzeniu rozliczeń produkcji oraz weryfikacji cen.
  • Nadzór nad poprawnym przepływem próbek krajowych i zagranicznych.
  • Wsparcie bieżącej pracy w dziale sprzedaży.
  • Raportowanie na potrzeby innych działów.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Warunek konieczny - biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Dodatkowa znajomość języka rosyjskiego - będzie atutem.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 2 lata.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Zdolności analityczne.
  • Zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Inicjatywa w działaniu oraz orientacja na realizację powierzonych zadań.

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Umowa o pracę.
  • Respektujemy koncepcję Work-life balance.

 

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą opcji "Aplikuj".

Prezentacja firmy

Libra Polska Sp. z o.o. jest jedną z najnowocześniejszych polskic... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi