Pracownik Działu Sprzedaży
ZĄBKI,Od 2003 roku firma SCORPION EYEWEAR zajmuje się tworzeniem okularów pod własnym logo oraz dystrybucją hiszpańskiej marki GIGI Studios i francuskiej, MOREL Lunettes. Dla swoich klientów dostarcza oprawy okularowe oraz okulary przeciwsłoneczne najwyższej jakości, spełniające surowe normy wyrobów medycznych i odpowiadające zróżnicowanym potrzebom funkcjonalnym oraz estetycznym. Firma współpracuje z blisko 2k salonów na terenie całego kraju. Produkty własnej produkcji sprzedawane są również poza granicami Polski, mając obecnie współpracujące punkty sprzedaży w 28 krajach. SCORPION EYEWEAR opiera swoją strategię biznesową na stałych, partnerskich i stabilnych relacjach z Klientami. Dzięki takiemu podejściu wielu Klientów współpracuje z firmą od początku jej działalności! Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych Klientów, dając im wsparcie w codziennych zadaniach związanych z prowadzeniem ich optycznych biznesów. Poza dostawami produktów dostarczamy gotowe rozwiązania wspomagające budowanie umiejętności i kompetencji kadry zarządzającej oraz pracowników obsługi Klienta. We współpracy kierujemy się wartościami, które opieramy na partnerstwie, zaufaniu i wzajemnym szacunku.
Zakres zadań:
- obsługa połączeń przychodzących oraz skrzynki mailowej.
- wystawianie, opracowywanie i przekazywanie zamówień do magazynu.
- wystawianie dokumentów handlowych na podstawie przygotowanych zamówień
- obsługa programu Subiekt w zakresie: dokumentów kasowych, handlowych, magazynowych
- odpowiedzialność za poprawność i terminowość realizacji zamówień.
- obsługa paneli klienta w firmach kurierskich (nadawanie, adresacja, etykieta).
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe lub w trakcie trwania studiów zaocznych)
- znajomość obsługi komputera (znajomość obsługi SUBIEKTA będzie dodatkowym atutem)
- doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub sprzedaży (mile widziane)
- otwartość i chęć do pracy