Zakres obowiązków:
• Rejestrowanie i rozwiązywanie problemów reklamacyjnych naszych klientów z Polski i zagranicy
• Telefoniczna obsługa klienta,
• Organizowanie reklamacji i dostaw towaru do klientów,
• Sporządzeniu dokumentacji handlowych.
• Kontakty z fabrykami i śledzenie procesu reklamacyjnego
Od kandydatów oczekujemy:
• Wykształcenia wyższego, min. licencjat (może być student/ka ostatnich lat studiów),
• Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
• Umiejętności pracy w grupie,
• Znajomości środowiska Windows (Excel, Word, Outlook),
• Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP.
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego i /lub francuskiego
Gwarantujemy:
• pracę pełną wyzwań w dobrze prosperującej firmie,
• korzystny system wynagrodzenia (wynagrodzenie podstawowe + pakiet medyczny + premia roczna),
• pracę w młodym zespole,
• niezbędne narzędzia pracy.
Jesteśmy polską firmą handlową istniejącą już dziesięć lat. W Polsce pos... Rozwiń
Administrator (Pracodawca) <br/>Stella Spółka z o.o. <br/>ul. Pabianicka 184/186 93-402 Łódź <br/> <br/> <br/>INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH <br/> <br/>Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego p... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.