W IKEA szukamy ludzi, nie CV. Wierzymy, że podzielamy wartości, którymi kierujesz się na co dzień. To, że patrzysz na świat inaczej niż większość osób jest ważniejsze od Twojego dotychczasowego doświadczenia.
O Tobie:
• jesteś entuzjastycznie nastawiony/-a do pracy i współpracy z innymi osobami w zespole,
• jesteś osobą zorganizowaną i chętnie działającą z własnej inicjatywy,
• posiadasz umiejętność ustalania priorytetów i organizowania własnej pracy,
• posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu i analitycznego myślenia,
• znasz angielski na poziomie komunikatywnym,
• potrafisz obsługiwać pakiet MS Office,
• posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane).
Jako Pracownik Działu Odzyskiwania Towaru będziesz:
• współpracować z pracownikami sklepu w celu zminimalizowania kosztów związanych z uszkodzeniami produktów IKEA i mieć realny wpływ na wyniki finansowe sklepu oraz jego wpływ na środowisko,
• wystawiać i dbać o atrakcyjną prezentację produktów IKEA w Dziale Sprzedaży Okazyjnej,
• ustalać ceny produktów, które ponownie trafiły do sprzedaży,
• podejmować decyzje dotyczące możliwości ponownego wystawienia produktu na sprzedaż zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju,
• odpowiadać za to, aby maksymalnie dużo produktów pochodzących ze źródeł zewnętrznych (m.in. zwroty) i wewnętrznych od (m.in. ekspozycje) dostawało „drugą szansę” i mogło trafić do nowych domów,
• pracować w trybie zmianowym oraz w weekendy.
W IKEA mamy dla Ciebie:
• umowę o pracę na 1/2 etatu,
• dwudaniowy obiad za 5 złotych,
• 15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
• rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
• kartę Multisport,
• punkty do wydania np. na kino, zakupy, restaurację, wycieczki,
• kartę na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, narodzin dziecka,
• premię roczną,
• prywatny plan emerytalny,
• indywidualne ubezpieczenie na życie,
• kredyt 0% na zakupy w IKEA,
• grafiki układane z 2-miesięcznym wyprzedzeniem.