Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/12/2017.

Pracownik działu obsługi klienta

Mielec, podkarpackie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0014343
Rodzaj pracy: Praca tymczasowa

Zakres obowiązków:

• Obsługa Klientów firmy,
• Wyjaśnianie ewentualnych niezgodności w rozrachunkach oraz dokumentach z klientami,
• Przestrzeganie obowiązujących procedur i procesów.


Oczekiwania:

• Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, życzliwość,
• Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
• Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
• Preferowane wykształcenie wyższe.


Oferta:

• Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
• Umowa o pracę po miesięcznym okresie wstępnym,
• Miła i przyjazna atmosfera w pracy,
• Stabilna praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.


Prezentacja firmy

CPC Consulting Group, agencja zatrudnienia z Grupy Kapitałowej LeasingTeam realizuje... projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i deleguje pracowników do pracy za granicą. Dzięki specjalistycznej wiedzy i doskonałej znajomości dyrektyw unijnych i legislacji, CPC Consulting Group gwarantuje najwyższą jakość usług i zgodność wszystkich działań z przepisami prawa.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry