#

Specjalista ds. obsługi klienta

Glossa

Kraków, małopolskie

Glossa
Glossa

O FIRMIE

GLOSSA została założona w 1997 roku. Wyróżniają nas przede wszystkim:

  • Szeroki zakres świadczonych usług językowych (kursy i szkolenia w Polsce, kursy i obozy językowe za granicą, obsługa programu Erasmus+, działalność wydawnicza w zakresie nauczania języka polskiego dla obcokrajowców)
  • Stosowanie nowoczesnych technologii w nauczaniu, zarządzaniu i obsłudze szkoleń
  • Wysoka jakość i profesjonalizm w obsłudze klienta;
  • Działalność proedukacyjna i prospołeczna;
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

ZAKRES OBOWIĄZKÓW/OPIS STANOWISKA

Profesjonalna obsługa:

  • klientów krajowych i zagranicznych platformy e-polish.eu (doradztwo, przygotowywanie ofert, sprzedaż kursów, obsługa firm),
  • księgarni internetowej GLOSSA (sprzedaż książek, e-coursebooków, obsługa przesyłek pocztowych oraz kurierskich).

WYMAGANIA

  • umiejętność szybkiego uczenia się
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • umiejętność planowania i organizowania własnej pracy
  • pozytywne nastawienie i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

OFERUJEMY

  • stabilne zatrudnienie (pełny etat, umowa o pracę) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • pracę w międzynarodowym środowisku i w dynamicznym zespole pracowników
  • pracę od poniedziałku do piątku w samym centrum Krakowa
  • możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów

ZGŁOSZENIA

Zgłoszenie (CV) prosimy przesyłać za pomocą przycisku "aplikuj" w terminie do 21.12.2021.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi