Pracownik Działu Obsługi Klienta z j.niemiecki - 4100 zl
Miejsce pracy: SzczecinNasz zespół z pasją podejmuje wyzwania w poszukiwaniu pracowników z różnorodnych branż na stanowiska niższego, średniego oraz wyższego szczebla. Wspieramy nie tylko firmy w pozyskaniu najlepszych specjalistów, ale także przeprowadzamy naszych Kandydatów przez wszystkie etapy procesu rekrutacyjnego od złożenia aplikacji po ostateczną decyzję potencjalnego Pracodawcy.
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, firmy handlowej mieszczącej się w Szczecinie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta niemieckojęzycznego i reklamacji
Korzyści ze współpracy z nami:
• stabilne zatrudnienie w firmie z 10-letnim stażem
• wynagrodzenie w wysokości 4100 zł brutto
• premie wydajnościową do 1100 zł brutto oraz premie świąteczne
• elastyczny czas pracy
• niepowtarzalna atmosfera, którą tworzy młody i zgrany zespół
• owocowe poniedziałki i pizza day w piątki
Czego oczekujemy:
• znajomości j. niemieckiego na poziomie B2/C1
• umiejętności dobrej organizacji własnej pracy oraz odporność na stres
• samodzielności, ale także umiejętności pracy w grupie
Zakres obowiązków:
• telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
• obsługa zapytań i zgłoszeń reklamacyjnych
• przygotowywanie dokumentów finansowych związanych z przyjmowaniem zamówień
Aplikuj już dziś, kto pierwszy – ten lepszy!