#

Pracownik działu obsługi Help-Desk

HR SIGMA

Bielsko-Biała, śląskie

HR SIGMA

Pracownik działu obsługi Help-Desk

Od: HR SIGMA
Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Zadania:

  • obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami przy pomocy kanałów komunikacji (czat, mail, telefon)
  • udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • współpraca z innym działami

Wymagania:

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność ( praca zmianowa od poniedziałku do niedzieli)
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem i wielozadaniowością
  • odpowiedzialność i profesjonalne podejście do powierzonych zadań
  • sprawna obsługa komputera ( m.in. MS Office) oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta
  • mile widziana znajomość branży bukmacherskiej



Oferujemy:

  • stabilną pracę w przyjaznym środowisku,
  • zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę
  • szkolenia wewnętrzne, w tym szkolenie wstępne,
  • wiele ciekawych wyzwań i możliwość rozwoju,
  • wyjątkową atmosferę pracy w młodym i entuzjastycznym zespole.

Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl

Klauzula RODO:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
HR SIGMA

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi