Zadania:
- obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami przy pomocy kanałów komunikacji (czat, mail, telefon)
- udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
- współpraca z innym działami
Wymagania:
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- dyspozycyjność ( praca zmianowa od poniedziałku do niedzieli)
- umiejętność radzenia sobie ze stresem i wielozadaniowością
- odpowiedzialność i profesjonalne podejście do powierzonych zadań
- sprawna obsługa komputera ( m.in. MS Office) oraz urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta
- mile widziana znajomość branży bukmacherskiej
Oferujemy:
- stabilną pracę w przyjaznym środowisku,
- zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę
- szkolenia wewnętrzne, w tym szkolenie wstępne,
- wiele ciekawych wyzwań i możliwość rozwoju,
- wyjątkową atmosferę pracy w młodym i entuzjastycznym zespole.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).