Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Pracownik działu księgowości
Miejsce pracy: Zamość
Zdania:
- Kompletowanie i dekretowanie dokumentów zakupowych na podstawie ustalonych schematów
- Księgowanie faktur
- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym
- Ewidencja dostaw wewnątrzwspólnotowych, w tym meldunki oraz zestawienia danych ze sprzedaży
- Ewidencja sprzedaży i zakupu usług poza granicami kraju
- Prowadzenie rozrachunków dostawców
- Rozliczenia VAT
- Obsługa programów bankowych
- Przygotowywanie przelewów dla kontrahentów
- Archiwizowanie dokumentów
- Współpraca z innymi działami w firmie
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny lub finansowy)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na wyżej wymienionym stanowisku
- Praktyczna znajomość zagadnień rachunkowości zarządczej oraz przepisów prawa podatkowego
- Umiejętność obsługi programów księgowych i bankowych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programów Excel i Word
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Zaletą będzie znajomość programu Xpertis
- Zdolności organizacyjne, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań i dokładność
- Wysoka kultura osobista
Nasz klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Numer referencyjny: PK/06/2021/AL
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.