#

Pracownik działu administracyjno- technicznego

CORTINA POLAND Sp. z o.o. Sp.k.

40-857 Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:

  • Planowanie i wyposażenie stanowisk pracy;
  • Współpraca z komórkami zaopatrzenia i zbytu w zakresie zakupu materiałów i wyposażenia biurowego;
  • Weryfikacja dokumentów;
  • Zarządzanie flotą samochodową - monitorowanie kwestii ubezpieczeń, przeglądów, kontrola użytkowników;
  • Negocjowanie polis ubezpieczeniowych i monitorowanie terminów ich zakończenia;
  • Nadzór nad utrzymaniem technicznym i eksploatacją środków trwałych będących na wyposażeniu spółki, powierzchni biurowych i magazynowych, infrastruktury;
  • Wspomaganie działu technicznego spółki;
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy;
  • Przygotowanie raportów i zestawień w wyznaczonym zakresie.

 

Wymagania

Wymagania:

• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
• min. średnie wykształcenie;
• dobra znajomość pakietu MS Office;
• prawo jazdy kat. B;
• umiejętność obsługi podstawowego sprzętu biurowego;
• sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
• umiejętność organizacji czasu pracy, ustalanie priorytetów;
• umiejętność pracy w zespole, pracy „pod presją czasu”.

Prezentacja firmy

Dzięki ciężkiej pracy oraz kreatywnemu podejściu od ponad 20 lat jesteśm... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Zakupy / Zaopatrzenie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi