Opis stanowiska pracy
Wynagrodzenie: 22,00 zł. brutto za 1 godzinę
Do Twoich zadań będzie należało:
Obsługa procesu reklamacji w zakresie:
- obsługi zgłoszonych reklamacji,
- przyjmowania zwrotów,
- testowania zwracanych urządzeń, dokonywania drobnych napraw lub wymiany na nowe, przygotowywania i parowania urządzeń do kolejnych wysyłek,
- dokonywania potrąceń za brakujące elementy wyposażenia, komunikacji z klientem w zakresie przebiegu reklamacji (uznania lub nie uznania reklamacji i sposobie realizacji),
- anulowania lub dokonywania zmian w zamówieniach na prośbę klientów, realizacji zgłoszeń w systemie (Thulium),
- wystawiania faktur, faktur korygujących oraz dokumentacji magazynowej (WZ, PZ, RW, PW, MM).
Współpraca z firmami przewozowymi w zakresie:
- bieżącej komunikacji związanej z codzienną wysyłką uznanych reklamacji,
- odbierania od kurierów i przyjmowanie przesyłek przychodzących,
- wyjaśnianie wszelkich wątpliwości, problemów, sytuacji wymagających interwencji i kontaktu z firmą przewozową,
- przygotowywanie i wysyłanie uszkodzonego towaru do dostawców.
Poszukujemy osoby, która:
- bierze odpowiedzialność za powierzone zadania i jest skrupulatna w ich realizacji,
- jest samodzielna i posiada umiejętność logicznego myślenia,
- wyróżnia się znajomością środowiska MsOffice – w szczególności arkusza Excel,
- posiada rozwinięte zdolności interpersonalne i łatwo nawiązuje kontakty,
- bardzo dobrze organizuje pracę własną i potrafi pracować w zespole,
- posiada status studenta (preferowane kierunki logistyka, administracja, zarządzanie i pokrewne).
Mile widziane:
- posługuje się językiem angielskim w mowie i piśmie.
Oferujemy:
- umowa zlecenie – rozliczenie za przepracowane godziny, praca przez około 4 h dzienne między 9:00 a 17:00 5 dni w tygodniu, gwarantowana stawka 22 zł. za 1 h brutto,
- szansę na stałe zatrudnienie,
- możliwość poznania procesu organizacji łańcucha dostaw,
- owocowe poniedziałki i cykliczne imprezy integracyjne,
- nowoczesną kulturę pracy,
- pracę w zgranym zespole, pełnym zaangażowania i czerpiącym satysfakcje ze swojej pracy,
- możliwość rozwoju swoich umiejętności oraz zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.
Prezentacja firmy
O FIRMIE
<br/>Jesteśmy niekwestionowanym liderem w zakresie serwisów lok...
O FIRMIE
Jesteśmy niekwestionowanym liderem w zakresie serwisów lokalizacyjnych (Location Based Services) i serwisów opartych o technologie GSM i GPS w Polsce.
W Locon rozwijamy własne produkty, przy współpracy z największymi operatorami komórkowymi w Polsce: Orange, Play,T-Mobile, Plus. Jesteśmy 50-osobowym zespołem pasjonatów, w chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/01/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Biuro / Dokumentacja