#

Pracownik ds. wsparcia klientów w zespole Logistyki

Locon Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Wynagrodzenie: 22,00 zł. brutto za 1 godzinę

 

Do Twoich zadań będzie należało:

Obsługa procesu reklamacji w zakresie:

  • obsługi zgłoszonych reklamacji,
  • przyjmowania zwrotów,
  • testowania zwracanych urządzeń, dokonywania drobnych napraw lub wymiany na nowe, przygotowywania i parowania urządzeń do kolejnych wysyłek,
  • dokonywania potrąceń za brakujące elementy wyposażenia, komunikacji z klientem w zakresie przebiegu reklamacji (uznania lub nie uznania reklamacji i sposobie realizacji),
  • anulowania lub dokonywania zmian w zamówieniach na prośbę klientów, realizacji zgłoszeń w systemie (Thulium),
  • wystawiania faktur, faktur korygujących oraz dokumentacji magazynowej (WZ, PZ, RW, PW, MM).

 

Współpraca z firmami przewozowymi w zakresie:

  • bieżącej komunikacji związanej z codzienną wysyłką uznanych reklamacji,
  • odbierania od kurierów i przyjmowanie przesyłek przychodzących,
  • wyjaśnianie wszelkich wątpliwości, problemów, sytuacji wymagających interwencji i kontaktu z firmą przewozową,
  • przygotowywanie i wysyłanie uszkodzonego towaru do dostawców.

 

Poszukujemy osoby, która:

  • bierze odpowiedzialność za powierzone zadania i jest skrupulatna w ich realizacji,
  • jest samodzielna i posiada umiejętność logicznego myślenia,
  • wyróżnia się znajomością środowiska MsOffice – w szczególności arkusza Excel,
  • posiada rozwinięte zdolności interpersonalne i łatwo nawiązuje kontakty,
  • bardzo dobrze organizuje pracę własną i potrafi pracować w zespole,
  • posiada status studenta (preferowane kierunki logistyka, administracja, zarządzanie i pokrewne).

 

Mile widziane:

  • posługuje się językiem angielskim w mowie i piśmie.

 

Oferujemy:

  • umowa zlecenie – rozliczenie za przepracowane godziny, praca przez około 4 h dzienne między 9:00 a 17:00 5 dni w tygodniu, gwarantowana stawka 22 zł. za 1 h brutto,
  • szansę na stałe zatrudnienie,
  • możliwość poznania procesu organizacji łańcucha dostaw,
  • owocowe poniedziałki i cykliczne imprezy integracyjne,
  • nowoczesną kulturę pracy,
  • pracę w zgranym zespole, pełnym zaangażowania i czerpiącym satysfakcje ze swojej pracy,
  • możliwość rozwoju swoich umiejętności oraz zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.

Prezentacja firmy

O FIRMIE <br/>Jesteśmy niekwestionowanym liderem w zakresie serwisów lok... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi