Zakres obowiązków:
• Zakładanie cyfrowych akt osobowych pracowników
• Wprowadzanie danych do systemu w języku niemieckim
• Kontrola dokumentów
• Wsparcie działu księgowości przy wystawianiu rozliczeń wypłaty
• Prace biurowe w dziale personalnym
Oferujemy:
• Nowoczesne stanowisko pracy
• Różnorodny zakres obowiązków z perspektywą długoterminowego zatrudnienia
• Kulturę przedsiębiorstwa opartą na partnerstwie i współpracy w zmotywowanym zespole
• Atrakcyjne wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia
• Pomoc w organizacji zakwaterowania
• Minimum wykształcenia średniego o profilu handlowym
• Doświadczenia w pracy w dziale personalnym
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w Niemczech
• Dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office
• Dokładności, samodzielności
• Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego – warunek konieczny
• Zdolności do szybkiego dostosowania się do sytuacji oraz umiejętności pracy w zespole
• Prawa jazdy Kl. B
Agencja Pracy Tymczasowej
Preznie dzialajaca w regionie Dolnej Saksonii