Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0488


Obowiązki:


a) Prowadzenie spraw i przygotowywanie projektów orzeczeń administracyjnych dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczenia jednorazowego, zasiłków dla opiekuna, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym, karty dużej rodziny, świadczeń pieniężnych i niepieniężnych (posiłków) z pomocy społecznej,
b) Prowadzenie bieżącej analizy ekonomicznej przyznanych kwot świadczeń,
c) Stosowanie dostępnych systemów teleinformatycznych przy realizacji zadań,
d) Przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu realizowanych zadań,
e) Przygotowywanie danych do zapotrzebowani i planów budżetowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: - posiadanie obywatelstwa polskiego, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni z praw publicznych, - kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią, - posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku, - wykształcenie wyższe. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo, administracja lub ekonomia, - biegła znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustalaniu i wypalcie zasiłków dla opiekunów, ustawy o karcie dużej rodziny, ustawy o wspieraniu kobiet i rodzin Za życiem, ustawy o pomocy społecznej, - biegła znajomość obsługi komputera, minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z realizacją zadań z zakresu świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych lub wychowawczych oraz praktyczna znajomość programów AMAZIS świadczenia rodzinne, NEMEZIS fundusz alimentacyjny, IZYDA świadczenia wychowawcze, POMOST


Miejsce pracy: 37-114 Białobrzegi 4, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: - życiorys (CV), - list motywacyjny, - kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją zadań z zakresu swiadczeń z pomocy społecznej,świadczeń rodzinnych lub wychowawczych, - oświadczenie o stanie zdrowia, - oświadczenie o niekaralności, - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pok. 3 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Białobrzegi 37-114, Białobrzegi 4 pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną na adres: gops@gmina-bialobrzegi.pl z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w terminie do dnia 4 czerwca 2020 r. do godziny 12.00. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi