Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od ponad 20 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.

PROFIL POSZUKIWANYCH KANDYDATÓW:

1) Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych oraz współpracy w zespole

2) Umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja czasu pracy

3) Wykształcenie min. średnie

 

OFERUJEMY:

1) Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie od września do grudnia 2019 r. (z możliwością przedłużenia)

2) Wynagrodzenie 18,00 zł brutto na godzinę

3) Pracę w wymiarze ok. 160 godzin miesięcznie

4) Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji

5) Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole

 

 

 

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI REKLAMACJI

GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI:

1) Rozpatrywanie wpływających zapytań i reklamacji od Klientów

2) Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami w celu poinformowania go o statusie reklamacji

3) Kontakt z firmami zewnętrznymi w celu pozyskania informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi